Personeel is het kapitaal van elke onderneming. Heel wat studies tonen aan dat een gemotiveerde werknemer een ongelofelijke meerwaarde betekent voor elke onderneming. Een studie van Benjamin Bloom toont zelfs aan dat motivatie en toewijding belangrijker zijn dan talent. Als ondernemer moeten wij u niet vertellen over de meerwaarde van een tevreden werknemer. Laat ons het u aantonen.
Uw medewerkers motiveren zonder meerkost? Het is haast te mooi om waar te zijn. En toch, ontdek de meerwaarde van de strijkdienst voor ondernemingen.
Een 48-uren service, daar kan u op rekenen. Altijd. Dankzij de vaste ophaal- en afhaaldag weet u bovendien precies waneer u het gestreken wasgoed terug krijgt.
Niet meer hoeven strijken en er zelfs niet meer voor hoeven te stoppen onderweg? Iedereen wint erbij.
De strijk wordt niet enkel door professionelen verzorgd, het linnen wordt op de onderneming opgehaald en weer afgezet. Zo hoef je er niet meer aan te denken en onderweg te stoppen.
In overleg worden vaste op- en afhaaldagen afgesproken. Zo weet iedereen altijd waaraan waaraf.
Een professioneel team in een volledig uitgerust strijkatelier. Specifieke noden of voorkeuren? Geef ze tijdig door.
Op de vaste dagen wordt het linnen afgezet of opgehaald. Ongeacht de hoeveelheid. Afspraak is afspraak.
Vragen? Opmerkingen? U kan altijd terecht bij 1 vaste contactpersoon. Zo bent u zeker van een correcte opvolging.
Uw strijk wordt verzorgd in een modern strijkatelier, voorzien van de nieuwste technieken.
DIENSTENCHEQUES ZIJN EEN DOOR DE OVERHEID GESUBSIDIEERD SYSTEEM WAARBIJ EEN PARTICULIERE GEBRUIKER RECHT HEEFT OP BEPAALDE DIENSTEN.
KOM HIER MEER TE WETEN OVER HET SYSTEEM EN DE DIENSTEN WAARVAN U GENIET.
U geeft één hele dienstencheque (dus met inbegrip van het af te scheuren luik), per volledig gewerkt uur aan de persoon die bij u werkt. U vult, goed leesbaar in donkerblauwe of zwarte inkt, de datum in (de effectieve datum van de prestatie) en u zet er uw handtekening onder. Kruis ook het soort activiteit aan van de prestatie.
Kom hier alles te weten over het gebruik van papieren dienstencheques
Uw huishoudhulp voert de overeengekomen dienst voor u uit. Wanneer hij/zij klaar is, bevestigt hij/zij met uw vaste telefoon of met uw GSM, op kosten van Sodexo, de uitvoering aan een Interactieve Spraakdienst. Dit systeem is 24u/24 en 7d/7 toegankelijk. Hij/zij kan dus onmiddellijk zijn prestaties melden aan zijn werkgever (de erkende onderneming) in de taal van zijn keuze.
Kom hier alles te weten over de werking van elektronische dienstencheques.
MAKEN WIJ MENSEN GELUKKIG IN HET HELE LAND
Gepoetste huizen
Extra vrije uren voor klanten
Bussen poetsproduct
Dienstencheques
Onze dienstverlening houdt niet op bij de poetsdienst en strijkdienst. Ook achter de schermen wordt heel wat werk verricht. Ontdek hier wie we zijn, wie wat doet en neem zeker contact met ons op.